Adrian Tomaszewski
Marketing
iBook
Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne i co można zrobić, by dodać im mocy?
Umiejętnie zastosowane słowa są nieocenionym narzędziem w rękach (a raczej ustach) copywriterów, dziennikarzy, handlowców, pracowników marketingu, public relations i wielu innych osób komunikujących się z otoczeniem. Mimo, że jeden obraz to (podobno) tysiąc słów, to jednak również słowa są skutecznym narzędziem, prowadzącym do jednego z głównych celów reklamy – sprzedaży.
W książce znajdziesz wiele porad, wskazówek i przykładów zastosowania słów w przekazie reklamowym. Motywem przewodnim jest gra, ponieważ cały proces komunikacji można przyrównać właśnie do gry. Z jednej strony efektowne zagrania nadawców, sztuczki i zabiegi mające na celu skłonienie do określonego działania (najczęściej zakupu produktu), a z drugiej najsilniejszy oręż odbiorców – wybór.
Jest to gra czasem subtelna, a czasem ostra i bezpardonowa. W książce przedstawiono przykłady godne naśladowania, a także kilka samobójczych zagrań.
Reklamowa gra w słowa składa się z dwóch części: krótkiej - TEORETYCZNEJ, w której autor odwołuje się do klasycznych podstaw oraz PRAKTYCZNEJ, w której przedstawia słowa w akcji. Jeżeli ktoś nie jest zainteresowany teoretycznymi podstawami, może od razu rozpocząć lekturę od części drugiej.
Zapraszamy do gry!
Spis treści
MottoWstęp
Część 1: Teoria, czyli budowa słowa
Rozdział 1: Język jako narzędzie porozumiewania się
Rozdział 2: Retoryka
Część 2: Praktyka, czyli dawanie słowa
Rozdział 1: Sprzedawanie języka
Rozdział 2: Jak grać w słowa?
Rozdział 3 Slogan, czyli zgodnie z hasłem wszystko jasne
Rozdział 4 Stałe fragmenty gry
Bibliografia
Wydawca: Legalsupport sp. z o.o.
Ilość stron ; 56
Księgarnia Kimota
Pobierz eBook Reklamowa gra w słowa wprost na Twój komputer, komórkę lub e-czytnik.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz