NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

czwartek, 7 października 2010

Adrian Tomaszewski - Reklamowa gra w słowa

NO PAPER prezentuje eBook pdf ;


Adrian Tomaszewski 



Marketing


iBook



Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne i co można zrobić, by dodać im mocy?

Umiejętnie zastosowane słowa są nieocenionym narzędziem w rękach (a raczej ustach) copywriterów, dziennikarzy, handlowców, pracowników marketingu, public relations i wielu innych osób komunikujących się z otoczeniem. Mimo, że jeden obraz to (podobno) tysiąc słów, to jednak również słowa są skutecznym narzędziem, prowadzącym do jednego z głównych celów reklamy – sprzedaży.

W książce znajdziesz wiele porad, wskazówek i przykładów zastosowania słów w przekazie reklamowym. Motywem przewodnim jest gra, ponieważ cały proces komunikacji można przyrównać właśnie do gry. Z  jednej strony efektowne zagrania nadawców, sztuczki i zabiegi mające na celu skłonienie do określonego działania (najczęściej zakupu produktu), a z drugiej najsilniejszy oręż odbiorców – wybór.

Jest to gra czasem subtelna, a czasem ostra i bezpardonowa. W książce przedstawiono przykłady godne naśladowania, a także kilka samobójczych zagrań.

Reklamowa gra w słowa składa się z dwóch części: krótkiej - TEORETYCZNEJ, w której autor odwołuje się do klasycznych podstaw oraz PRAKTYCZNEJ, w której przedstawia słowa w akcji. Jeżeli ktoś nie jest zainteresowany teoretycznymi podstawami, może od razu rozpocząć lekturę od części drugiej.

Zapraszamy do gry!


Spis treści

Motto
Wstęp

Część 1: Teoria, czyli budowa słowa

Rozdział 1: Język jako narzędzie porozumiewania się
Rozdział 2: Retoryka

Część 2: Praktyka, czyli dawanie słowa

Rozdział 1: Sprzedawanie języka
Rozdział 2: Jak grać w słowa?
Rozdział 3 Slogan, czyli zgodnie z hasłem wszystko jasne
Rozdział 4 Stałe fragmenty gry

Bibliografia

Wydawca: Legalsupport sp. z o.o. 

Ilość stron ; 56

Księgarnia Kimota

Pobierz eBook Reklamowa gra w słowa wprost na Twój komputer, komórkę lub e-czytnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty