NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

poniedziałek, 4 października 2010

Sławomir Bogacki - Jasna strona księżyca

NO PAPER prezentuje eBook pdf ;


Sławomir Bogacki 

Kryminał


iBook




"Jasna strona księżyca" to kryminał z wątkiem miłosnym. Odkrywanie prawdy czasami bywa niebezpieczne. Dążąc do celu czasami odkrywamy inne barwy życia co ukazuje książka. Księżyc ma dwa oblicza: jedno mroczne i drugie jasne.


Fragment:

Wprowadził kolejny nabój do komory nabojowej. Teraz wystarczyło lekko nacisnąć spust i wysłać do piekła faceta, który pomagał by tym dzieciom z Kwiatowej upośledzonym na psychice do końca życia. Miałem w tym momencie gdzieś sądy, konsylia medyczne, adwokatów, których oni by sobie wynajęli, miałem to wszystko gdzieś. Byłem lekarzem, który skraca ból. Po prostu strzeliłem mu prosto w łeb. Trzeci z rannych zaczął błagać mnie bym darował mu życie. Spojrzałem w jego stronę. Miałem śmierć w oczach.
- Zaraz podłączę ci kroplówkę. ? I strzeliłem.
Zgasiłem światło, zostawiając trzy trupy w pokoju nr 2. Wychodząc zauważyłem przerażonych ludzi, małe dzieci, to był straszny widok. Oni widzieli we mnie mordercę, a ja widząc te dzieci widziałem dzieci z Kwiatowej. Jakaś kobieta krzyknęła:
- Proszę nas nie zabijać.
Wyjąłem legitymację informując, że jestem prywatnym detektywem i nie zrobił im żadnej krzywdy. Użyłem broni tu zacytowałem regułkę: "Dla odparcia i bezprawnego zamachu zagrażającemu życie lub zdrowie...." i zszedłem na dół. Spojrzałem w stronę baru. Nikogo tam nie było. Barmanka słysząc strzały pewno uciekła. Zrobiło mi się tylko żal właściciela tego zajazdu. Zrobiłem mu niezłą reklamę.

Wydawca: E-bookowo 

Ilość stron ; 133

Księgarnia Kimota

Pobierz darmowe fragmenty lub eBook Jasna strona księżyca wprost na Twój komputer, komórkę lub e-czytnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty