NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

poniedziałek, 4 października 2010

Angus Mcleod - Marketing internetowy w praktyce

NO PAPER prezentuje eBook pdf ;


Angus Mcleod



e-Biznes


iBook



Tak znacząca publikacja nie tylko daje wydawcy satysfakcję, ale nakłada też dodatkową odpowiedzialność. Sprawia także pewne specjalne utrudnienia. Musieliśmy znaleźć tłumacza, który nie tylko świetnie zna angielski, ale też do głębi rozumie obszerną i wciąż dla ogromnej większości ludzi tajemniczą dziedzinę. Nam się to udało!
W publikacji "Marketing internetowy w praktyce", którą możesz zakupić już teraz, znajdziesz odpowiedzi na wiele spośród najważniejszych pytań dotyczących marketingu internetowego i e-biznesu.

Nie wiem czy słyszałeś, ale najnowsze badania potwierdziły fakt, w który wielu wątpiło: wielkie "gorączki złota" XIX wieku naprawdę stworzyły znaczną ilość milionerów. Badania te ujawniły też jednak inną, mniej oczywistą rzecz. Otóż tylko 5% tych milionerów to poszukiwacze złota, którym się udało coś znaleźć. Całe pozostałe 95% stanowili ci, którzy dostarczali poszukiwaczom kilofów, spodni wzmacnianych na kolanach i siedzeniu, sucharów... i masy innych potrzebnych im produktów. A przecież na każdego takiego przedsiębiorcę musiało przypadać setki poszukiwaczy! Jak ogromny zatem odsetek spośród nich musiał dochodzić do bogactwa!
Wyobraź sobie całą tę sytuację. Podczas gdy poszukiwacze szarpali się po omacku, a większość z nich w końcu rezygnowała i wracała do normalnego życia, rozczarowana i biedniejsza niż kiedykolwiek, inteligentny i energiczny przedsiębiorca mógł być praktycznie pewny, że prędzej czy później mu się uda i zdobędzie bogactwo.
Była to niejako premia za to, że zamiast trzymać się "sprawdzonych i pewnych" metod zarabiania pieniędzy, czyli prowadzić sklep na rogu albo pracować na fermie, ruszył tam, gdzie tuż pod ziemią leżało złoto. A także i za to, że nie zwiedziony pozorną łatwością osiągnięcia go, nie spekulował, tylko włożył całą energię w rozwijanie swego biznesu. Biznesu z jednej strony zwyczajnego, bo spełniającego wszelkie wymagania dobrego biznesu, z drugiej jednak całkiem niezwykłego, bo dostosowanego do niezwykłych warunków i dającego niezwykle wysokie zyski...
Minęło wiele lat i dzisiaj znowu jest tak samo. Teraz żyłą złota - bez porównania bogatszą i bez porównania bardziej dostępną od tamtych - jest Internet. Ale zdziwiłbyś się, jak wciąż niewielu ludzi zdaje sobie z tego sprawę! Ty już to wiesz, to dużo. Wiesz już, na jakim terenie powinieneś prowadzić swój biznes. Pytanie, czy jesteś już wyposażony w bardzo skuteczne narzędzie jakim jest marketing internetowy?
Z publikacji "Marketing internetowy w praktyce" możesz dowiedzieć się, jak to konkretnie zrobić. Czyli jak zaadoptować odwieczne zasady skutecznego prowadzenia biznesu do globalnej rzeczywistości Internetu, aby być wśród wygranych naszej dzisiejszej gorączki złota.

Wydawca ; Złote Myśli

Ilość stron ; 304

Księgarnia Złote Myśli

Pobierz darmowe fragmenty lub eBook Marketing internetowy w praktyce wprost na Twój komputer, komórkę lub e-czytnik.

Dostępna wersja drukowana.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie znam tej pozycji, więc nie wiem czy jest dobra czy nie. Mimo wszystko interesuje się marketingiem internetowym i czytałem w http://pcfaq.pl/pr/promocja-wlasna-czy-zewnetrzna-jak-to-sie-robi-w-marketingu-internetowym/ dywagacje na temat czy lepiej samemu to zrobić czy zlecić na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycjonowanie stron internetowych jest nadal bardzo trafnym sposobem na zdobycie klientów i ruchu w wyszukiwarce Google. Ja bardzo chętnie czytam wpisy SEO w http://portalpolska.pl/artykul-sukces-wspolczesnego-marketingu-pozycjonowanie-stron-internetowych i jestem mocno z nich szczęśliwa. Należy pamiętać, iż w zestaw pozycjonowania stron wchodzi wiele czynników które muszą działać razem ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja nie znam tej lektury więc ciężko mi się do niej donieść. Natomiast całkiem niedawno czytałem na stronie https://push-ad.com/blog/notyfikacje-web-push-maja-najwyzszy-poziom-ctr-w-mediach/ to jak prezentuje się CTR przy włączonych reklamach push.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nigdy o tej pozycji nie słyszałem i jestem zdania, że bardzo fajnie natomiast sprawdza się pozycjonowanie stron www. Bardzo polecam lekturę artykułu https://e-biznes.pl/jak-pozycjonowac-sklep-internetowy?k=wp&r=2020 gdzie napisano to jak można pozycjonować sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nigdy nie miałam okazji czytać żadnej z książek ale muszę przyznać, że na pewno samo pozycjonowanie SEO jest skutecznym działaniem. TO czy ono się opłaca dokładnie opisano na stronie https://megasonic.pl/pozycjonowanie-seo-czy-to-sie-oplaca/ i jak dla mnie na pewno warto się z nim zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty