Claude Hopkins
Poradnik
iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader
Claude Hopkins pochodził z pastorskiej rodziny. Jego ojciec był zatwardziałym baptystą, matka szkocką prezbiterianką. W wieku lat siedemnastu został kaznodzieją i do pewnego momentu był przekonany, że zostanie duchownym. Jednak określone wydarzenia sprawiły, że jego los związał się z reklamą.
![]() |
| Claude Hopkins |
Swoją karierę w reklamie rozpoczął od pracy w… Fabryce Froterek do Dywanów Bissella, jako młodszy księgowy, za 40 dolarów miesięcznie. Pewnego dnia zaproponował, że stworzy reklamę skuteczniejszą niż największy autorytet w tamtym okresie – John Powers, który był właśnie u szczytu swej sławy.
Hopkinsa początkowo wyśmiano, ale po jego namowach pozwolono mu spróbować. Przez następne dwie noce nie zmrużył oka. Trzeciego dnia przedstawił broszurę, która sprawiła, że wszyscy zadecydowali wypróbować jego pomysł.
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.
Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy?
Ta książka jest mniej popularna niż legendarna „Scientific Advertising”. Tym gorzej dla osób, które jej nie znają. Dlaczego? Bo dokładnie opisuje ona, w jaki sposób Hopkins doszedł do tak ogromnego sukcesu w reklamie.
Ujawnia kulisy powstawania jego najlepszych reklam i daje rozbudowane przykłady zastosowania zasad, jakie opisał w swojej pierwszej książce.
Jeśli znasz już „Scientific Advertising”, to ta książka otworzy Ci oczy na zasady Hopkinsa i doznasz głębokiego oświecenia, które zostanie z Tobą na zawsze. A jeśli nie znasz…?
Kulisy powstawania najlepszych reklam Claude'a Hopkinsa, legendarnego copywritera, po raz pierwszy po polsku.
Nie będę się silił na niezwykłe opisy zawartości tej książki. Hopkinsowi by się to nie spodobało, bo w swoich reklamach nie stosował żadnych tanich trików. Zamiast tego za chwilę złożę Ci wyjątkową propozycję.Zanim jednak to zrobię, podam Ci tytuły rozdziałów, by dać Ci przedsmak tego, czego możesz się spodziewać po tej publikacji. Jeśli masz jakieś wątpliwości, to nie martw się, na obie książki masz gwarancję satysfakcji. To znaczy, że możesz je zwrócić, gdyby okazało się, że Cię nie zachwyciły. Możesz więc je brać w ciemno.
Oto tytuły rozdziałów:
Przedmowa
- Wczesne wpływy
- Lekcje reklamy i sprzedaży
- Mój start w biznesie
- Jak zacząłem pracę w reklamie
- Szersze wody
- Sprzedaż osobista
- Reklamy medyczne
- Moje doświadczenia z Liquozone
- Początek moich siedemnastu lat w agencji reklamowej
- Reklamy samochodów
- Reklamy opon
- Wczesna historia Palmolive
- Płatki śniadaniowe i owsianka Quakera
- Pepsodent
- Trochę doświadczeń ze sprzedażą wysyłkową
- Przyczyny sukcesu
- Reklamy naukowe
- Mój wielki błąd
- Parę spraw osobistych
Wydawca Złote Myśli
Ilość stron; 224
Księgarnia Złote Myśli
Pobierz - download darmowe fragmenty lub
e-Book Tajniki warsztatu legendarnego copywritera wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
Dostępna książka papierowa + PDF









Brak komentarzy:
Prześlij komentarz