NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

poniedziałek, 22 lutego 2010

Grzegorz Figoń - Lista Kontrolna Mistrzowsko Skutecznej Oferty


NO PAPER prezentuje eBook pdf ;

Grzegorz Figoń

Lista Kontrolna Mistrzowsko Skutecznej Oferty


Poradnik


Drogi Czytelniku

Za chwilę otrzymasz dostęp do tajnej listy copywritera, która przyniosła mi i moim klientom 920 tys. zł, dzięki skutecznej ofercie.

Na pewno chcesz wiedzieć, jak to możliwe, że jakaś lista kontrolna zarobiła taką sumę pieniędzy.

Masz rację ...


To nie lista, a 5 lat doświadczeń w sprzedaży, nauki, testowania tego co działa i nie działa skumulowane w jednym miejscu dało piorunujące efekty w biznesie.

Zanim zbudowałem listę kontrolną Mistrzowsko Skutecznej Oferty, popełniałem liczne błędy. Moje próby sprzedaży i rozmaite kampanie handlowe kończyły się rozczarowaniem.

Dlaczego?

Bo tak jak wszyscy polegałem na swojej intuicji, zamiast szukać tego, co działa w praktyce.

Liczyło się dla mnie, że oferta dobrze brzmi, nic więcej. Czy już czujesz ten problem?

Jednak frustracja z powodu straconych okazji sprzedażowych narosła tak bardzo, że musiałem powiedzieć DOSYĆ.


Postanowiłem, że albo zmieni się moje podejście do pisania ofert albo nie mam czego szukać w sprzedaży.

Od tego momentu w każdej nowej kampanii poświęciłem 2000% więcej czasu na analizę. Przed i po sprzedaży spisywałem, co konkretnie zadziałało, a co nie.

Strach przed kolejną przegraną wepchnął mnie w ramiona sukcesu.

Nauczyłem się, że sukces jest drugą stroną porażki. Lista kontrolna, którą budowałem przez kilka lat stała się moim przewodnikiem w sprzedaży.

Wybrałem wyłączenie to, co działa w sprzedaży, za pomocą oferty pisanej.

Wydawca ; ekademia.pl

Czytaj więcej lub zamów eBook Lista Kontrolna Mistrzowsko Skutecznej Oferty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty