NO PAPER prezentuje eBook pdf ;
Andrzej Szromnik
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku. Wydanie 2
PodręcznikW książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia:
- genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
- proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
- różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
- kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
- wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
- znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
- rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
- instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Ilość stron ; 268
Księgarnia 4M
Czytaj darmowe fragmenty lub pobierz eBook Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku. Wydanie 2 wprost na Twój komputer, komórkę lub dowolny czytnik e-ink.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz