NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

środa, 12 stycznia 2011

Adrian K. Antosik - Wakacje e-Book

NO PAPER prezentuje e-Book pdf ;

Adrian K. Antosik



Obyczajowa


iBook


Odkąd wsiadłem minęło już całe pięć minut – wyszeptałem do siebie – to jednak był głupi pomysł żeby przyjeżdżać tu godzinę przed czasem. Zniechęcony wyciągnąłem ulotkę. Wielkie litery na jej szczycie obwieszczały wszem wobec, że ta oferta jest właśnie dla mnie. Mimowolnie skrzywiłem się. Pominąłem brednie zachwalające „jakie to cudowne miejsce na Ziemi”. Powoli zacząłem czytać fragment opisujący ofertę:

…oferta jaką proponujemy Państwu dla Waszych pociech zwykło określać się mianem obozu przetrwania. Nie są to jednak typowe wczasy. Miejsce jest oddalone od zgiełku wielkich miast. Młodzież mieszkać będzie w wygodnym i przestronnym hotelu. Podczas wczasów wasze pociechy będą mogły zakosztować życia w samowystarczalnym gospodarstwie wiejskim. Doświadczą tam zarówno pracy w pomieszczeniach gospodarczych, polach, łąkach czy nawet kuchni jak i zabaw przy muzyce, spacerów po łąkach, nauki jazdy konnej, wspólnych ognisk…


Przerwałem czytanie. Ciekawiło mnie jak tam będzie.
(fragment)

Wydawca ; BezKartek
Księgarnia BezKartek

Pobierz - download darmowe fragmenty lub e-Book Wakacje wprost na Twój komputer, komórkę lub e-czytnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty