NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

środa, 12 stycznia 2011

Arthur Lee - BYŁEM GENIUSZEM CZYLI Z TEGO CO PAMIĘTA WINSTON SMITH

NO PAPER prezentuje e-Book pdf ;

Arthur Lee



Obyczajowa


iBook

Powiedzmy, że zacznę od tego momentu.
Był taki czas w moim życiu poprzecinanym okresami, z których jeden niewiele ma z drugim wspólnego. Stałem się wtedy ugrzecznionym nieco, może nawet za bardzo, młodym chłopakiem. Miałem niewiele ponad dwadzieścia lat. Prosto z używek i ulicy wpadłem do Monaru a potem do szpitala psychiatrycznego. Gdzieś tam po drodze, w okresie psychotycznym, uroiło mi się, by zostać Poetą, Artystą i tego się jakoś potem trzymałem. Zapisałem się do wieczorowego katolickiego liceum. Byłem tam najlepszym uczniem w mojej pięcioosobowej klasie, raczej lubianym, chociaż trzymałem się tak jakoś bardziej na uboczu. Czytałem dużo poezji i sam nawet coś pisałem, wiersze właśnie. Wysyłałem je do różnych redakcji, ale niezmiennie bez powodzenia. Zresztą kiedy dziś sobie o tych utworach myślę to nie dziwię się, że nie znalazły amatorów wśród redaktorów pism. Cóż, nie była to chyba poezja najwyższego lotu, a dziś, po latach doświadczeń, kiedy przypomnę sobie jak bardzo chciałem zostać Poetą to myślę sobie, że to było bardzo głupie. Jedyną pociechą jest chyba to, że jeszcze paru takich naiwnych jest na świecie.
(fragment)

Wydawca ; BezKartek
Księgarnia BezKartek

Pobierz - download darmowe fragmenty lub e-Book 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty