NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

niedziela, 20 maja 2012

Anna Jeleńska - Reklamacje - jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców 2012 - e-Book PDF

NO PAPER prezentuje e-Book PDF


Anna Jeleńska


Reklamacje - jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców


Poradnik

iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader  


Rękojmia za wady, niezgodność towaru z umową i gwarancją
Kiedy sprzedawca może odrzucić reklamację?
Reklamacje przy sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa albo na odległość
Rozliczenie reklamacji u sprzedawcy

Powszechnie przyjmuje się, że reklamacja jest to żądanie klienta skierowane do sprzedawcy bądź wykonawcy usługi, pozostające w związku z niezadowalającą jakością towaru czy usługi, przede wszystkim żądanie wymiany, naprawy towaru lub poprawienia usługi, jak też żądanie zwrotu pieniędzy zapłaconych za towar czy usługę albo obniżenia ceny.

Unormowania dopuszczające możliwość składania różnego rodzaju żądań przez kupujących rozrzucone są po wielu aktach prawnych. W niniejszej książce omówione zostały zasady przyjmowania reklamacji m.in. w oparciu o przepisy:

ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego - regulującej np. odpowiedzialność sprzedawcy z powodu niezgodności towaru z umową i gwarancję przy sprzedaży konsumenckiej;

Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady oraz o gwarancji jakości w obrocie pozakonsumenckim;

ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - przewidującej np. prawo konsumenta do odstąpienia, bez żadnego powodu, od umowy sprzedaży w przypadku umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość (m.in. przez Internet).

Oprócz ogólnych zasad przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, w książce omówione zostały także sposoby rozliczania przez sprzedawcę uznanych reklamacji. W poradniku zawarto wiele gotowych wzorów pism, a wszystkie zagadnienia przedstawione zostały na przykładach


Wydawca Wszechnica Podatkowa

Ilość stron; 144

Księgarnia eM

Pobierz - download e-Book Reklamacje - jak przyjmować? Poradnik dla sprzedawców 2012 wprost na Twój komputerkomórkę lub e-Czytnik

lub kupuj taniej i zarabiaj już dziś

albo Otwórz wyjątkowy biznes i zarabiaj kiedy chcesz   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty