NO PAPER prezentuje eBook PDF
Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
Poradnik
iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader
Sprawdź eBook Dnia
Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu Home & Lifestyle w DeVries Public Relations.
Wewnętrzny dział public relations:
Zadbaj o swoją reputację.
Stań się niezastąpiony.
Wypromuj siebie.
Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America
Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów
Carlos Ruíz Zafón,
Cień wiatru
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!
Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.
Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
Bądź proaktywny i naucz się reagować.
Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.
Wydawca OnePress
Ilość stron; 224
Księgarnia ebookpoint
czytaj darmowe fragmenty na stronie lub
pobierz - download eBook Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
NO PAPER - eBooki z lepszej półki
NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz