NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

piątek, 17 lutego 2012

Paweł Tkaczyk - GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych - eBook ePub. PDF, Mobi bez DRM

NO PAPER prezentuje eBook ePub, PDF, Mobi


Paweł Tkaczyk


GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych


Marketing


iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader  


Sprawdź eBook Dnia

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".


Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Wydawca OnePress

Ilość stron; 160

Księgarnia ebookpoint

Czytaj darmowe fragmenty na stronie lub
pobierz - download eBook ePub, PDF, Mobi GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik

albo Zrób sobie prezent i zostań własnym szefem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty