NO PAPER prezentuje eBook PDF
David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche
Programowanie aplikacji na iPhone 4. Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw
Poradnik
iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader
Jak przygotować środowisko pracy?
Jak zaprojektować atrakcyjny interfejs użytkownika?
Jak wykorzystać potencjał ekranów dotykowych i gestów?
iPhone, iPad, iPod Touch - kto nie zna tych urządzeń? Zmieniły one sposób, w jaki korzystamy z telefonii komórkowej, internetu, oraz to, jak słuchamy muzyki. Perfekcyjny interfejs użytkownika oraz nowoczesny, choć elegancki design sprawiły, że urządzenia te podbiły serca ludzi w każdym wieku. Używają ich nastolatkowie oraz stateczni biznesmeni. Dzięki tej popularności ich użytkownicy są łakomym kąskiem dla producentów oprogramowania. Udostępniając atrakcyjną aplikację, błyskawicznie możesz zyskać dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów. Na aplikacjach na te urządzenia naprawdę można zarobić konkretne pieniądze!
Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy. Jesteś gotowy do nauki? Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie. Potem z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią, przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty graficzne za pomocą bibliotek Quartz i OpenGL.
Ponadto dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków, tak żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku międzynarodowym. Książka ta jest idealną i wymarzoną pozycją dla wszystkich osób tworzących rozwiązania dla platformy spod znaku ugryzionego jabłka. Sprawdzi się ona również wyśmienicie w rękach nowicjusza, dla którego będzie stanowiła przewodnik programisty po systemie iOS.
Cechy charakterystyczne platformy iOS
Obsługa interakcji
Akcje
Uruchamianie aplikacji
Projektowanie i tworzenie interfejsu użytkownika
Automatyczna rotacja i zmiana rozmiaru interfejsu
Korzystanie z wielu widoków
Wykorzystanie paska zakładek
Obsługiwane czcionki
Zastosowanie TableView
Nawigacja w tabelach
Ustawienia aplikacji i użytkownika
Przechowywanie danych
Technologia Grand Central Dispatch
Cykl życia aplikacji
Quartz i OpenGL - rysowanie na ekranie
Obsługa ekranów dotykowych i gestów
Usługi geolokalizacyjne
Wykorzystanie informacji z żyroskopu i akcelerometru
Korzystanie z aparatu
Tworzenie aplikacji wielojęzycznych
Wydawca Helion
Ilość stron; 592
Księgarnia ebookpoint
Czytaj darmowe fragmenty na stronie lub
pobierz - download eBook Programowanie aplikacji na iPhone 4. Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
albo Zrób sobie prezent i zostań własnym szefem
NO PAPER - eBooki z lepszej półki
NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz