Olaf Sawajner
Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem
PoradnikiBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader
O ile łatwiej zrozumiałbyś, czym jest marketing i reklama stosowana przez największe agencje reklamowe, gdybyś dokładnie poznał ich sposoby działania?
W książce dokładnie poznasz takie zagadnienia jak:
Telemarketing (w szerokim znaczeniu)
E-marketing.
Marketing polityczny.
Marketing partyzancki.
Marketing reklamowy stargetowany.
Czarny marketing.
Kampanie społeczne.
Marketing masowy.
Marketing wirusowy.
Marketing szeptany.
Marketing adresowany do podświadomości.
Marketing publiczno-happeningowy (eventowy).
Badania marketingowe rynku.
Każde z powyższych zagadnień jest dokładnie i szczegółowo opisane, dzięki czemu wreszcie je zrozumiesz i będziesz mógł zastosować.
Niekonwencjonalne sposoby promocji
W dzisiejszych czasach reklama i marketing, bardzo dynamicznie się rozwijają. Tradycyjne sposoby promocji, to za mało. Dzisiaj potrzeba czegoś nowego, niekonwencjonalnego i ta książka opisuje, niekonwencjonalne sposoby działania.
Opisane w książce techniki, będziesz mógł wykorzystać w różnoraki sposób i sam zdecydujesz czy będziesz chciał ich użyć w min.:
- rozmowach z klientami,
- negocjowaniu ważnych kontraktów,
- porozumiewaniu się ze współpracownikami,
- przekonywaniu innych ludzi do swojego zdania,
- zarządzaniu swoim zespołem,
- skuteczniejszym sprzedawaniu i promowaniu produktów,
- promowaniu siebie samego.
Ale to nie wszystko, bo to czego się jeszcze dowiesz z tej książki, może radykalnie odmienić Twoją skuteczność w życiu i łatwość w osiąganiu celów.
Dodatkowo poznasz:
Jak działać, aby skutecznie porozumiewać się z ludźmi i osiągać swoje biznesowe i osobiste cele?
Sposoby promowania i reklamowania wymyślone przez wielkie korporacje i wielkie agencje reklamowe.
Konkretne porady jak rozmawiać z ludźmi, żeby skuteczniej ich przekonywać.
10 stopniowy plan marketingowy, który zwiększy Twoje szanse na przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej.
Jak kierować swoją komunikacją niewerbalną (gesty, mimika twarzy itp.), aby podświadomie wywoływać u innych sympatię?
Struktury lingwistyczne i gotowe porady, dzięki którym ludzie będą Cię słuchali i zgadzali się, na to co chcesz.
Jak zarządzać i być prawdziwym liderem swojego zespołu?
13 strategii marketingowych, których możesz użyć, aby wypromować prawie każdy produkt.
6 kroków, które zaprowadzą Cię do sukcesu w każdych negocjacjach.
10 sposobów manipulacji i wywierania wpływu na ludzi
Czym się różni manipulacja od perswazji?
Na czym polega różnica w komunikacie typu "ty" i "ja", i którym typem komunikatu powinieneś się posługiwać, aby być skuteczniejszy w komunikacji międzyludzkiej?
Jak skutecznie motywować pracowników do lepszej pracy?
Poznasz sekrety skutecznego zarządzania projektem oraz będziesz miał okazję przeczytać przykładowy zarys projektu produktu.
Wydawca Złote Myśli Sp. z o.o.
Ilość stron; 160
Księgarnia 4M
Czytaj darmowe fragmenty na stronie lub
pobierz - download eBook ePub Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
lub Kupuj taniej i zarabiaj już dziś
albo Zrób sobie prezent i zostań własnym szefem
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz