Waniowski Sobotkiewicz Daszkiewicz
e-Podręcznik
iBook
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Wydawca Placet
Ilość stron; 386
Księgarnia BezKartek
Pobierz - download darmowe fragmenty lub e-Book Marketing. Teoria, przykłady wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz