B.J. Mendelson
Social media dla ściema
Poradnik
iBook
Sprawdź PROMOCJE
Mądra i prowokacyjna. Jeśli jestes Uzależniony od Mediów społecznościowych - czytaj i płacz!
"New York Journal of Books"
Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy ...
Social media to Wielka Marketingowa Rewolucja! Dzieki NIM jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z Ich pomocą możesz wprawić w Ruch Wielką maszynę reklamową! Czyżby? Co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś sie nad tym, KTO naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do Prawd objawionych serwowanych przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, ZAPRASZAMY CIĘ ZA kulisy tego biznesu.
Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, Żeby zadowoleni z siebie chciwi LUDZIE stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść Firmie na jakąś platforme społecznościową, a wszystkie nasze marzenia sie spełnią. A przez cały czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzedzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z. klientami, rozwijania swojej Marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
B.J. Mendelson pisał dla "Huffington Post", "Forbesa", O Music Award w MTV ppkt i CNN. Cytowano go w czasopismach "Newsweeka", "New York Times", "Los Angeles Times", "Psychology Today" i "SmartMoney". Byl ds dyrektorem. nowych Mediów w programie Telewizji ABC i prowadził Dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.
Wydawca OnePress
Ilość stron; 240
Księgarnia ebookpoint
Czytaj darmowe fragmenty lub
pobierz - download eBook ePub, PDF, Mobi Social media dla ściema rozszerzone wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
Wyślij na Kindle
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz