Scott Rogers
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe
Podręcznik
iBook
Sprawdź PROMOCJE
Jednym palcem do sukcesu!
Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych.
Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.
Sięgnij po tę książkę i:
znajdź źródło sukcesu popularnych gier
sprawdź, jak przygotować dobrą fabułę
stwórz bohaterów uwielbianych przez użytkowników
wprowadź fizykę do Twojego wirtualnego świata
odnieś sukces na rynku gier
Twórz porywające gry na ekrany dotykowe!
Wydawca Helion
Ilość stron; 384
Księgarnia ebookpoint
Czytaj darmowe fragmanty lub
pobierz - download eBook ePub, PDF, Mobi Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
Wyślij na Kindle
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz