Aleksander Sienkiewicz
Halo? Sprzedaż!
Poradnik
iBook
Złote Myśli polecają pigułkiwiedzy.tv
Jesteś na tej stronie, bo być może znasz Aleksandra Sienkiewicza i wiesz, że może on Ci dać wskazówki dotyczące sprzedaży, które działają. Może też w swojej książce zawarł antidotum na Twój problem albo napisał ją w tak lekki i zabawny sposób, że przeczytanie jej będzie wielką przyjemnością. Być może też znalazłeś się tu przypadkiem, ale chciałbyś uporać się z jakąś trudnością. Zobacz, co m.in. znajdziesz w książce "Halo? Sprzedaż!" Aleksandra Sienkiewicza:
Niewidzialna siła, która wprowadzi twoją sprzedaż na wyższy poziom;
Funkcja nastawienia, czyli lekcja z matematyki sukcesu w sprzedaży;
Wyposażenie standardowe w salonie skutecznej sprzedaży;
Sekundy i minuty, od których zależy wszystko;
Kocham być „odrzucany” — manifest najlepszych sprzedawców!;
Mówić tak, aby klient uwielbiał słuchać, czyli na czym polega magia skutecznej komunikacji;
Słyszę cię pierwszy raz, a mam wrażenie, jakbyśmy znali się całe życie;
Reklamacja dźwignią twojej sprzedaży i zaufania klienta;
Kilka słów, których świadomość może istotnie pomóc twojej sprzedaży;
Witaj na kolejnej mecie w drodze po telefoniczny sukces.
Co po wielu latach doświadczeń i pracy w sprzedaży ma Ci do przekazania Aleksander Sienkiewicz? Może mówić dużo. W końcu jest sprzedawcą :-) Tutaj, na początek, zaczniemy od końca, czyli osiem punktów podsumowujących:
1. Podstawą dobrej sprzedaży i sukcesu, chyba w każdej dziedzinie biznesu, jest elastyczność. Czyli
umiejętność dopasowywania się do zmieniających się warunków, w jakich przyjdzie ci działać.
2. Elastyczność w sprzedaży wyrażasz za każdym razem, kiedy szanujesz oczekiwania swojego klienta.
3. Sprzedawaj tak, jak sam chciałbyś kupować.
4. Praca przez telefon jest kluczowa w budowaniu pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami
i stanowi doskonałe narzędzie do budowania i podtrzymywania relacji z innymi.
5. Skuteczni sprzedawcy mają świadomość tego, jak wielkie znaczenie ma ich ciało, kiedy rozmawiają
z klientami.
6. Klient, nawet jeśli nie widzi, to wyobraża sobie ciebie jako rozmówcę, sprzedawcę i człowieka po
tym, co i w jaki sposób do niego mówisz.
7. Twoje biurko i krzesło służą do przyjęcia takiej pozycji ciała, w której nic nie będzie bardziej przekonywające niż twój głos w telefonie.
8. Telefon to nic innego jak tuba nagłaśniająca twój własny entuzjazm względem oferowanych rozwiązań.
Aleksander (Olek) Sienkiewicz, od lat związany jest ze sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem. Podczas swojej kariery sprzedawał zarówno w kanale B2B, jak i B2C. Na długiej liście produktów i usług, które sprzedawał, znalazły się m.in.: usługi reklamowe, czasy antenowe, produkty licencyjne, praca tymczasowa i doradztwo personalne, produkty ekologiczne, szkolenia, usługi konsultingowe, produkty kosmetyczne i wiele innych. Nieustanny pasjonat skutecznej komunikacji reklamowej w myśl idei, którą przemyca we wszystkich swoich realizacjach: „Wyróżniaj się i doradzaj z elegancją”. Na co dzień trener sprzedaży i motywacji osiągnięć, współpracujący z firmami zarówno z polskim, jak i zagranicznym kapitałem. Autor unikatowych szkoleń z zakresu nowej psychologii sprzedaży (m.in.: 5 Kroków Skutecznej Sprzedaży, SuperSeller 1, 2) oraz poczytnych artykułów, publikowanych w portalach poświęconych sprzedaży i zarządzaniu. Ma na swoim koncie szkolenia realizowane poza granicami Polski, podczas których na sali miał okazję pracować z uczestnikami z całego świata. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej, działającej pod marką OlekSienkiewicz.pl, partner zarządzający w wielu biznesowych inicjatywach, m.in. współorganizator jednego z pierwszych i największych w Polsce eventów motywacyjnych. Prywatnie mąż, ojciec i pasjonat motoryzacji.
Wydawca Złote Myśli
Ilość stron; 143
Księgarnia Złote Myśli
Czytaj darmowe fragmenty lub
pobierz - download eBook ePub, PDF, Mobi Halo? Sprzedaż! - Nowa psychologia sprzedaży i budowania relacji przez telefon wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
Wyślij na Kindle
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz