NO PAPER prezentuje e-Book pdf ;
Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek
Kreacja w reklamie
Ekonomia i biznesKsiążka Kreacja w reklamie podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki].
W książce szczegółowo omówiono:
Ilość stron ; 200
Czytaj darmowy fragment lub pobierz cały e-Book wprost na Twój komputer, komórkę lub dowolny czytnik e-paper
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz