NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

piątek, 14 sierpnia 2009

Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek - Kreacja w reklamie - e-book


NO PAPER prezentuje e-Book pdf ;

Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek

Kreacja w reklamie

Ekonomia i biznes

Książka Kreacja w reklamie podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki].

W książce szczegółowo omówiono:

  • procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych,
  • zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,
  • zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,
  • sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,
  • kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki,
  • sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,
  • zasady opracowywania tekstów reklamowych,
  • metody stosowane w badaniach pozycji marki,
  • techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.

  • Wolters Kluwer Polska

    Ilość stron ; 200

    Czytaj darmowy fragment lub pobierz cały e-Book wprost na Twój komputer, komórkę lub dowolny czytnik e-paper



    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
    Trening autogenny Schultza
    Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
    Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
    Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

    BESTSELLER DNIA

    e-czytnik Vedia K10

    Kobo eReader

    Kobo Touch

    Wyluzuj

    Polskie eBooki Kindle

    e-Czytnik

    wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

    e-Czytniki

    Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

    Tu podaj tekst alternatywny

    Klasyka - eBook ePub

    GPW Zestaw Inwestora

    GPW Zestaw Inwestora

    Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

    Tu podaj tekst alternatywny

    Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

    Tu podaj tekst alternatywny

    NOOK

    Barnes & Noble

    Popularne posty