Dodatkowo dla zarejestrowanych: Mobi
Brett King
Bank 3.0
EkonomiaiBook
Twoja OKAZJA DNIA
W Banku 3.0 Brett King
wskazuje nowe trendy redefiniujące cały obszar usług finansowych, mówi o
ogólnoświatowej walce o dominację portfela mobilnego, nadziejach i
obawach związanych z pojawieniem się tabletów, wykorzystaniem chmury,
gwałtownym rozwojem mediów społecznościowych oraz pojawieniem się
konsumenta nieubankowionego, który w ogóle nie potrzebuje banku.
Bank 3.0 pokazuje, że przepaść między klientami a dostawcami usług finansowych stale się powiększa, co konkurencyjnym firmom niebankowym daje okazję do dekonstrukcji całej branży.
W Banku 3.0 Brett King aktualizuje opowieść rozpoczętą w swojej poprzedniej książce Bank 2.0, która przez ponad 18 miesięcy była bestsellerem Amazonu w kategorii bankowość i finanse w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Japonii.
Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat, jaki znamy, odchodzi w przeszłość. W czasach, w których tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga nakreślone w Banku 3.0 stają się rzeczywistością. Podczas kiedy inni tylko się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać przełomowe rozwiązania. IKO, bankowość mobilna 4G stworzona przez PKO Banki Polski, to najlepsze dowody na to, że rynkowy standard może powstać także nad Wisłą.
Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu, PKO Bank Polski
Placówka, gotówka i podpis - filary tradycyjnej bankowości - w przyspieszonym tempie przestają przystawać do rytmu naszego dnia. Rewolucję zapoczątkowaną przez Internet przypieczętują smartfony i media społecznościowe. Brett King, szybko jak nikt, rozumie zmieniające się zachowania konsumentów – nasze zachowania. Przeobraziły one już takie branże jak media, rozrywka, podróżowanie, telekomunikacja i handel. Jako bankowcy nie możemy czekać i udawać, że nas to nie dotyczy. Wydaje się, że już jesteśmy nieco spóźnieni...
Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, BRE Bank
Czy w dzisiejszym świecie, w którym to klient dyktuje warunki, media społecznościowe zyskują większą siłę rażenia niż najzacieklejsza kampania marketingowa, a sprawą kluczową staje się walka o zaangażowanie klienta, jest miejsce na tradycyjną bankowość? Jak dzięki technologii mobilnej zmieni się rynek bankowy i cała sfera usług finansowych? Na te i wiele innych pytań Brett King znajduje odpowiedź pokazując najnowsze trendy, przykłady i stawiając śmiałe hipotezy. Dla wszystkich pracujących w sektorze finansowym ta książka powinna stać się obowiązkową lekturą. Ale również każdy z nas, jako klient, może się z niej dowiedzieć, czego wymagać od swojego banku – teraz i w przyszłości.
Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu, Raiffeisen Polbank
Napisać o książce Bretta Kinga Bank 3.0, że to lektura prowokująca czy zmuszająca do myślenia, to jakby napisać, że rock and roll charakteryzuje się ciekawą linią melodyczną. To jest „oczo-otwieracz” branży bankowej. Co my tu robimy? Jak długo jeszcze? Jak nie my, to kto? Co zrobić, żeby nie zostać zmiecionym przez rewolucję mobilną, social media, zmieniające się oczekiwania i zachowania klientów? Co zrobić, żeby nie podzielić losu wielu innych branż?
Nie wiem, czy wszystkie hipotezy autora się sprawdzą. Ale wiem, że już dziś nie ma na świecie liczącego się bankiera detalicznego, który nie czytałby Kinga. Ja już czekam na „Bank 4.0”.
Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu, Alior Bank
W sieci i w świecie usług mobilnych klient nie jest królem – jest dyktatorem. Bardzo niecierpliwym, sceptycznym i cynicznym. Brett King świetnie rozumie, co kieruje tym nowym typem nieustępliwego klienta. Profesjonalni bankowcy powinni posłuchać jego rad.
Gerry McGovern, autor Killer Web Content
Brett King jest doradcą strategicznym w sektorze usług finansowych, założycielem International Academy of Financial Management, zrzeszenia specjalistów zajmujących się usługami finansowymi, twórcą pierwszego w pełni wirtualnego i mobilnego banku, Movenbank. Zarządzał azjatyckim oddziałem Modem Media/Digitas (należącym do grupy Publicis) oraz działem usług dla e-biznesu w Deloitte. Obecnie prowadzi firmę User Strategy, zajmującą się doradzaniem czołowym dostawcom usług finansowych w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Do jego klientów należą m.in. HSBC, Citigroup, UBS, Standard Chartered, Abu Dhabi Commercial Bank, Emirates NBD oraz BNP Paribas. Bierze udział w najważniejszych światowych konferencjach poświęconych tematyce usług finansowych, jest uznanym ekspertem w dziedzinie zarządzania doświadczeniem klienta oraz strategii dystrybucji w bankowości detalicznej. Zasiada w jury Asian Banker Retail Excellence Awards oraz Middle-East Business Achievement Awards.
Bank 3.0 pokazuje, że przepaść między klientami a dostawcami usług finansowych stale się powiększa, co konkurencyjnym firmom niebankowym daje okazję do dekonstrukcji całej branży.
W Banku 3.0 Brett King aktualizuje opowieść rozpoczętą w swojej poprzedniej książce Bank 2.0, która przez ponad 18 miesięcy była bestsellerem Amazonu w kategorii bankowość i finanse w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Japonii.
Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat, jaki znamy, odchodzi w przeszłość. W czasach, w których tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga nakreślone w Banku 3.0 stają się rzeczywistością. Podczas kiedy inni tylko się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać przełomowe rozwiązania. IKO, bankowość mobilna 4G stworzona przez PKO Banki Polski, to najlepsze dowody na to, że rynkowy standard może powstać także nad Wisłą.
Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu, PKO Bank Polski
Placówka, gotówka i podpis - filary tradycyjnej bankowości - w przyspieszonym tempie przestają przystawać do rytmu naszego dnia. Rewolucję zapoczątkowaną przez Internet przypieczętują smartfony i media społecznościowe. Brett King, szybko jak nikt, rozumie zmieniające się zachowania konsumentów – nasze zachowania. Przeobraziły one już takie branże jak media, rozrywka, podróżowanie, telekomunikacja i handel. Jako bankowcy nie możemy czekać i udawać, że nas to nie dotyczy. Wydaje się, że już jesteśmy nieco spóźnieni...
Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, BRE Bank
Czy w dzisiejszym świecie, w którym to klient dyktuje warunki, media społecznościowe zyskują większą siłę rażenia niż najzacieklejsza kampania marketingowa, a sprawą kluczową staje się walka o zaangażowanie klienta, jest miejsce na tradycyjną bankowość? Jak dzięki technologii mobilnej zmieni się rynek bankowy i cała sfera usług finansowych? Na te i wiele innych pytań Brett King znajduje odpowiedź pokazując najnowsze trendy, przykłady i stawiając śmiałe hipotezy. Dla wszystkich pracujących w sektorze finansowym ta książka powinna stać się obowiązkową lekturą. Ale również każdy z nas, jako klient, może się z niej dowiedzieć, czego wymagać od swojego banku – teraz i w przyszłości.
Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu, Raiffeisen Polbank
Napisać o książce Bretta Kinga Bank 3.0, że to lektura prowokująca czy zmuszająca do myślenia, to jakby napisać, że rock and roll charakteryzuje się ciekawą linią melodyczną. To jest „oczo-otwieracz” branży bankowej. Co my tu robimy? Jak długo jeszcze? Jak nie my, to kto? Co zrobić, żeby nie zostać zmiecionym przez rewolucję mobilną, social media, zmieniające się oczekiwania i zachowania klientów? Co zrobić, żeby nie podzielić losu wielu innych branż?
Nie wiem, czy wszystkie hipotezy autora się sprawdzą. Ale wiem, że już dziś nie ma na świecie liczącego się bankiera detalicznego, który nie czytałby Kinga. Ja już czekam na „Bank 4.0”.
Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu, Alior Bank
W sieci i w świecie usług mobilnych klient nie jest królem – jest dyktatorem. Bardzo niecierpliwym, sceptycznym i cynicznym. Brett King świetnie rozumie, co kieruje tym nowym typem nieustępliwego klienta. Profesjonalni bankowcy powinni posłuchać jego rad.
Gerry McGovern, autor Killer Web Content
Brett King jest doradcą strategicznym w sektorze usług finansowych, założycielem International Academy of Financial Management, zrzeszenia specjalistów zajmujących się usługami finansowymi, twórcą pierwszego w pełni wirtualnego i mobilnego banku, Movenbank. Zarządzał azjatyckim oddziałem Modem Media/Digitas (należącym do grupy Publicis) oraz działem usług dla e-biznesu w Deloitte. Obecnie prowadzi firmę User Strategy, zajmującą się doradzaniem czołowym dostawcom usług finansowych w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Do jego klientów należą m.in. HSBC, Citigroup, UBS, Standard Chartered, Abu Dhabi Commercial Bank, Emirates NBD oraz BNP Paribas. Bierze udział w najważniejszych światowych konferencjach poświęconych tematyce usług finansowych, jest uznanym ekspertem w dziedzinie zarządzania doświadczeniem klienta oraz strategii dystrybucji w bankowości detalicznej. Zasiada w jury Asian Banker Retail Excellence Awards oraz Middle-East Business Achievement Awards.
Wydawca Studio EMKA
Ilość stron; 425
Księgarnia 4M
Czytaj darmowe fragmenty lub
pobierz - download eBook ePub, Mobi Bank 3.0 wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
Ustawienia Kindle
lub Kupuj taniej i zarabiaj już dziś
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz