Chris Brogan, Julien Smith
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Poradnik
iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader
Sprawdź PROMOCJE
- Bestseller "New York Timesa"
- Bestseller "Wall Street Journal"
- Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
- Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
- Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS
Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie
Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.
Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.
- Biznesowa wartość znajomości.
- Zasady wirtualnej etykiety.
- Sztuka wywierania wpływu.
- Nowy model obsługi klienta.
- Podtrzymywanie sieci kontaktów.
- Zdobywanie zaufania nieznajomych.
- Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
- Równowaga życia osobistego i zawodowego.
Ilość stron; 224
Księgarnia ebookpoint
Czytaj darmowe fragmenty lub
pobierz - download eBook Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
albo Zrób sobie prezent i zostań własnym szefem
Wyślij na Kindle
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz