NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Arkadiusz Bednarski - Biblia sprzedaży - eBook PDF bez DRM (znak wodny)

NO PAPER prezentuje eBook PDF

Arkadiusz Bednarski

Biblia sprzedaży

Poradnik

iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader     
Sprawdź PROMOCJE 

Handlowa prawda objawiona

Na początku było słowo. Słowo, które stało się narzędziem do opisu materii. I zobaczył sprzedawca, że słowo jest dobre nie tylko do opisu świata. Słowo wraz z ciałem — mową ciała — stało się podstawą jego warsztatu pracy. I zaczął on poszukiwać nowych dróg dotarcia do klienta. I znalazł te drogi. Zebrał je i opisał w Pięcioksięgu Biblii sprzedaży, by służyły po wsze czasy kolejnym pokoleniom.

Oto więc przed Tobą, Sprzedawco, otwiera się krynica wiedzy, na którą czekałeś. Księga Wejścia. Ta księga jest o tym, jak i kiedy ludzie poznali sprzedaż. Mówi o jej roli, przejawach, zawiera liczne handlowe przypowieści, obala mity. Definiuje i systematyzuje sprzedaż. Księga Przyczyny. Oto tekst, który motywuje. Zmienia nastawienie sprzedawcy do siebie, otoczenia i procesu sprzedaży. Przekazuje współczesną wiedzę z dziedziny psychologii oraz różnych nurtów pracy nad sobą. Księga Metody. To część poświęcona technikom sprzedaży. Wszak warsztat sprzedawcy jest wyznacznikiem sukcesu zawodowego. Autentyczne przykłady ułatwią doskonalenie własnych umiejętności. Księga Drogi. Opisuje rzeczywistość i wieszczy. Prowadzi drogą, którą zmierza sprzedaż, wskazuje nowe jej kierunki i rodzaje. Księga Pasji / Tajemnicy. Księga multimedialna, połączona z medium wirtualnym poprzez stronę internetową. Obfite źródło motywacji i inspiracji.

Idźcie zatem i sprzedawajcie

KSIĘGA WEJŚCIA
  • KW.I. GENEZA (11)
  • KW.II. POJAWIA SIĘ SPRZEDAŻ (11)
  • KW.III. CO O TYM MYŚLISZ? (18)
  • KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? (19)
KSIĘGA PRZYCZYNY Część I. Jak i Dlaczego (27)
  • KP.I.1. SKĄD SIĘ BIORĄ EFEKTY? (28)
  • KP.I.2. O CO PYTAĆ? (34)
  • KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM (38)
Część II. Z dystansu (41)
  • KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? (42)
  • KP.II.2. WAŻNE PYTANIA (49)
Część III. U źródeł (53)
  • KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNOŚĆ (54)
  • KP.III.2. PERCEPCJA (61)
Część IV. Główny nurt (68)
  • KP.IV.1. WZORCE MENTALNE (68)
  • KP.IV.2. WARTOŚCI (71)
  • KP.IV.3. PRZEKONANIA (81)
  • KP.IV.4. POTRZEBY (111)
Część V. Otwórz oczy! (139)
  • KP.V.1. ZMYSŁY (140)
  • KP.V.2. KONCENTRACJA (142)
  • KP.V.3. SIŁA PYTAŃ (149)
  • KP.V.4. JĘZYK (167)
Część VI. Podróż do przyszłości (175)
  • KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW (176)
  • KP.VI.2. STWÓRZ WIZJĘ! (179)
  • KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW (186)
KSIĘGA METODY Część I. Dlaczego lubimy kupować i nie lubimy, jak się nam sprzedaje (201)
  • KM.I.1. ŹRÓDŁA NASZYCH DECYZJI (202)
  • KM.I.2. POTRZEBY (204)
Część II. Od czego zacząć? (222)
  • KM.II.1. PIERWSZY KROK (223)
  • KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW (228)
  • KM.II.3. SIANIE (233)
Część III. Właściwe podejście do sprzedaży (251)
  • KM.III.1. TWÓJ KLIENT (252)
  • KM.III.2. SKUTECZNOŚĆ ROZMOWY TELEFONICZNEJ (256)
Część IV. Telefon (263)
  • KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER (264)
  • KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ (267)
  • KM.IV.3. ZASTRZEŻENIA (292)
Część V. Spotkanie handlowe (300)
  • KM.V.1. ETAP PIERWSZY - NAWIĄZANIE KONTAKTU (303)
  • KM.V.2. ETAP DRUGI - ZBIERANIE INFORMACJI I UŚWIADAMIANIE POTRZEB (317)
  • KM.V.3. ETAP TRZECI - PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI I PREZENTACJA (330)
  • KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA (335)
  • KM.V.5. ETAP CZWARTY - ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY (342)
  • KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI (348)
  • KM.V.7. ZASTRZEŻENIA (351)
  • KM.V.8. PODSUMOWANIE (363)
Część VI. Wzorzec Pytań Prowadzących (WPP) (366)
  • KM.VI.1. SIŁA PYTAŃ (367)
  • KM.VI.2. JAK DZIAŁA WZORZEC? (369)
  • KM.VI.3. TWORZENIE PYTAŃ (377)
KSIĘGA DROGI Część I. Dokąd zmierza sprzedaż? (385)
  • KD.I.1. CZYM JEST DZISIAJ PRODUKT? (386)
  • KD.I.2. ZMIANY W ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW (388)
Część II. WIELKIE TRENDY (399)
  • KD.II.1. NETWORK MARKETING (400)
  • KD.II.2. E-COMMERCE (423)
KSIĘGA PASJI
  • KP.I. CZYM JEST PASJA? (427)
  • KP.II. GDZIE ZACZĄĆ? (432)
  • KP.III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ (448)
  • KP.IV. TROCHĘ ETYKI (465)
  • KP.V. AKADEMIA HANDLOWA (467)
Arkadiusz Bednarski — jeden z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Prowadzi szkolenia w kraju i za granicą. Ze sprzedażą związany jest od 1994 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował jako sprzedawca, menedżer i prezes zarządu. Autor dziewięciu książek, w tym bestsellerów Mistrz sprzedaży (Onepress 2009, 2012) i Arcymistrz sprzedaży (Onepress 2009, 2012).

Wydawca OnePress

Ilość stron; 472

Księgarnia ebookpoint

Pobierz - download eBook Biblia sprzedaży wprost na Twój komputer,  komórkę lub e-Czytnik

albo Zrób sobie prezent i zostań własnym szefem
 
Wyślij na Kindle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty