Agata Rudnicka
CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie
BiznesiBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader
Twoja OKAZJA DNIA
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.
W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy. Dzięki lekturze można:
zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania
Opracowanie jest skierowane do studentów kierunków ekonomicznych, a także do przedsiębiorców, menedżerów zarządzających relacjami społecznymi w organizacjach, pracowników działów HR i PR odpowiedzialnych za budowanie relacji z interesariuszami.
Studenci będą wdzięczni za usystematyzowanie wiedzy i przekrojowe pokazanie światowych trendów i koncepcji. Praktycy CSR-u mogą znaleźć w książce teoretyczną podstawę modeli i narzędzi, których używają w swojej pracy. Warto zapoznać się z tą publikacją, aby odświeżyć lub uporządkować swoją wiedzę, a także znaleźć inspiracje na przyszłość.
Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Ilość stron; 253
Księgarnia 4M
Czytaj darmowe fragmenty lub
pobierz - download eBook CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
lub Kupuj taniej i zarabiaj już dziś
albo Zrób sobie prezent i zostań własnym szefem
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz