NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

poniedziałek, 26 listopada 2012

Maciej Tesławski - Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem - eBook ePub, PDF, Mobi bez DRM (znak wodny)

NO PAPER prezentuje eBook ePub, PDF, Mobi

Maciej Tesławski

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

Poradnik

iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader     

Sprawdź PROMOCJE

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! 

Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny…

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.

Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!

Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji – na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!
Marek Staniszewski
CMO, Canal + Cyfrowy

Z konsternacją spełniam prośbę autora, który poprosił mnie o recenzję tej książki. Z zakłopotaniem, bo pozostajemy w przyjacielskiej relacji marketingowej. W relacji zbudowanej na wspólnych zainteresowaniach i zaufaniu. Autor odważnie definiuje czym jest lojalność, nie bojąc się obalać mitów i zwyczajowych schematów myślenia. Udowadnia, że marka, która ma lojalnych konsumentów musi mieć osobowość. Pokazuje, że cech ludzkich, budujących lojalność nie może mieć produkt, bo on jest tylko cząstką marki – jej fizycznym bytem. Lojalność konsumenta to obowiązkowa lektura dla pracownika działu marketingu czy agencji reklamowej. To lektura podsumowująca i porządkująca wiedzę o markach, rozwijająca i kształcąca. Pokazująca, że brak myślenia i posługiwanie się w marketingu schematami oraz stereotypami są największym błędem, który prowadzi do porażki. Chapeau bas!
Marcin Kalkhoff
BrandDoctor

Maciej Tesławski — pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak Nestlé czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.

Wydawca OnePress

Ilość stron; 168

Księgarnia ebookpoint

Czytaj darmowe fragmenty lub
pobierz - download eBook ePub, PDF, Mobi Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem wprost na Twój komputer komórkę lub e-Czytnik

albo Zrób sobie prezent i zostań własnym szefem 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty