NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

piątek, 1 lipca 2011

Krzysztof Wilk - Jak złożyć reklamację w biurze podróży - e-Book PDF

NO PAPER prezentuje e-Book PDF ;

Krzysztof Wilk



Poradnik


iBook




Jak napisać skuteczną REKLAMACJĘ?

Zdziwisz się, jak dużo może zdziałać dobrze napisana reklamacja. Warunkiem jest jednak prawidłowe i zgodne z prawem sporządzenie reklamacji, dlatego w tym poradniku znajdziesz nie tylko gotowy wzór reklamacji, ale przede wszystkim wyczerpujący opis, jak napisać reklamację.

Oto, co dokładnie znajdziesz w tym poradniku:
  • Co jest podstawą prawną reklamacji?
  • Co jest podstawą faktyczną reklamacji?
  • Jakie dowody przytoczyć na udowodnienie swoich roszczeń?
  • Jakie 2 najważniejsze elementy powinna zawierać reklamacja?
  • Jak oszacować wartość roszczeń wobec biura podróży?
  • Czym jest tabela frankfurcka i czy można się nią posługiwać w Polsce?
  • Czym jest roszczenie o zadośćuczynienie za zmarnowany urlop?
  • W jakiej formie należy złożyć reklamację?
  • Czym różni się zawiadomienie o stwierdzeniu wadliwego wykonania usługi od właściwej reklamacji?
  • Do kogo skierować reklamację: do pilota wycieczki, agenta turystycznego czy do biura podróży?
  • jaki sposób dostarczyć reklamację?
  • jakim terminie złożyć reklamację?
  • jakim terminie reklamacja musi zostać rozpatrzona?
  • Jak napisać odwołanie w razie nieuznania reklamacji?
  • W jaki sposób może pomóc departament turystyki urzędu marszałkowskiego oraz rzecznik praw konsumenta?
  • Czy warto składać pozew do polubownego sądu konsumenckiego czy raczej pozew do sądu powszechnego?
Jest jeszcze jedna, bodajże najważniejsza rzecz

Nie czekaj ze złożeniem reklamacji –
prawo daje Ci TYLKO 30 dni na odzyskanie pieniędzy!

Być może wahasz się, czy warto składać reklamację. Ale nie zwlekaj z tym!

Tylko przez 30 dni od zakończenia wczasów masz możliwość złożenia reklamacji. Jeżeli upłynie ten termin, biuro podróży będzie mogło – i to zgodnie z prawem! – odmówić rozpatrzenia reklamacji, nawet jeśli byłaby ona w pełni uzasadniona. Tym samym w razie przekroczenia terminu na złożenie reklamacji Twoje szanse na odzyskanie pieniędzy w trybie reklamacyjnym za nieudaną wycieczkę zmaleją właściwie do zera…

Wydawca Dobry eBook 

Księgarnia dobryebook.pl

Czytaj spis treści lub pobierz - download eBook Jak złożyć reklamację w biurze podróży wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty