Paweł Wiącek
Poradnik
iBook
Dostępna wersja drukowana + PDF
Chcesz się dowiedzieć, jak kompleksowo zadbać o klienta,
robiąc diametralną różnicę między Tobą a Twoją konkurencją?
Publikacja "Zwycięska przewaga w biznesie" to kompendium wiedzy o tym, jak budować relacje z klientem przed oraz po zakupie Twojego produktu w taki sposób, aby w świadomości klienta diametralnie odróżnić Twoją firmę od konkurencji do tego stopnia, by nie tylko opowiadał o Tobie swoim znajomym, ale także jeszcze przez długie lata wracał do Ciebie.To właśnie z niej dowiesz się m.in.:
- W jaki sposób budować trwałe relacje z Twoimi klientami, odróżniając Cię od konkurencji;
- Jak zidentyfikować mocne strony Twojego biznesu i w jaki sposób skutecznie je komunikować osobom, którą mogą być zainteresowane Twoim produktem;
- Czym są jednostki satysfakcji oraz dlaczego tak mocno wpływają na sprzedaż Twojego produktu;
- Czym jest idea niskiej piłki i dlaczego jest tak skuteczna, że zmienia poglądy tych, którzy nie są przekonani do Twojego biznesu;
- Jakie są 4 zasady, o których musisz pamiętać, chcąc stworzyć dochodowy biznes;
- Jak małymi inwestycjami pozyskiwać klientów, zachowując przy tym wysoką efektywność.
"W momencie powstawania globalnego rynku komputerów osobistych głównymi graczami na nim były dwie firmy: Microsoft oraz IBM. Microsoft miał lepszej jakości sprzęt po niższych cenach. W tej sytuacji IBM wydawał się skazany na przegraną. Do takiej sytuacji jednak nigdy nie doszło. Zarząd IBM zdał sobie sprawę, że nie wygra z Microsoftem, konkurując za pomocą ceny czy jakości. Skupił się więc na wykorzystaniu słabego punktu Microsoftu, jakim była obsługa posprzedażowa klienta.
W chwili gdy dochodziło do usterki sprzętu w jakiejś firmie, IBM natychmiast wysyłał do niej zespoły ekspertów, którzy w sposób błyskawiczny ją usuwali, przywracając sprawność systemu. Położono na to ogromny nacisk. Klient miał mieć pewność, że kupując sprzęt IBM, będzie miał gwarancję płynności pracy. Strategia ta okazała się niezwykle skuteczna. IBM zasłynął na całym świecie jako firma, która może nie oferuje najniższych cen i najlepszego sprzętu, ale ma za to rewelacyjną obsługę klienta. Banki oraz inne wielkie instytucje bardzo doceniły ten aspekt przewagi konkurencyjnej IBM".
- fragment z książki "Zwycięska przewaga w biznesie"
W chwili gdy dochodziło do usterki sprzętu w jakiejś firmie, IBM natychmiast wysyłał do niej zespoły ekspertów, którzy w sposób błyskawiczny ją usuwali, przywracając sprawność systemu. Położono na to ogromny nacisk. Klient miał mieć pewność, że kupując sprzęt IBM, będzie miał gwarancję płynności pracy. Strategia ta okazała się niezwykle skuteczna. IBM zasłynął na całym świecie jako firma, która może nie oferuje najniższych cen i najlepszego sprzętu, ale ma za to rewelacyjną obsługę klienta. Banki oraz inne wielkie instytucje bardzo doceniły ten aspekt przewagi konkurencyjnej IBM".
- fragment z książki "Zwycięska przewaga w biznesie"
Wydawca Złote Myśli
Księgarnia Złote Myśli
Pobierz - download darmowe fragmenty lub
e-Book Zwycięska przewaga w biznesie wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz