NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

czwartek, 16 czerwca 2011

Paweł Wiącek - Zwycięska przewaga w biznesie. Jak zdobywać nowych klientów i zostawiać konkurencje daleko w tyle? - e-Book PDF

NO PAPER prezentuje e-Book PDF ;

Paweł Wiącek



Poradnik




iBook

Dostępna wersja drukowana + PDF


Chcesz się dowiedzieć, jak kompleksowo zadbać o klienta,
robiąc diametralną różnicę między Tobą a Twoją konkurencją?

Publikacja "Zwycięska przewaga w biznesie" to kompendium wiedzy o tym, jak budować relacje z klientem przed oraz po zakupie Twojego produktu w taki sposób, aby w świadomości klienta diametralnie odróżnić Twoją firmę od konkurencji do tego stopnia, by nie tylko opowiadał o Tobie swoim znajomym, ale także jeszcze przez długie lata wracał do Ciebie.

To właśnie z niej dowiesz się m.in.:
  • W jaki sposób budować trwałe relacje z Twoimi klientami, odróżniając Cię od konkurencji;
  • Jak zidentyfikować mocne strony Twojego biznesu i w jaki sposób skutecznie je komunikować osobom, którą mogą być zainteresowane Twoim produktem;
  • Czym są jednostki satysfakcji oraz dlaczego tak mocno wpływają na sprzedaż Twojego produktu;
  • Czym jest idea niskiej piłki i dlaczego jest tak skuteczna, że zmienia poglądy tych, którzy nie są przekonani do Twojego biznesu;
  • Jakie są 4 zasady, o których musisz pamiętać, chcąc stworzyć dochodowy biznes;
  • Jak małymi inwestycjami pozyskiwać klientów, zachowując przy tym wysoką efektywność.
Duże korporacje o TYM wiedzą i wykorzystują to... dlatego są DUŻE
"W momencie powstawania globalnego rynku komputerów osobistych głównymi graczami na nim były dwie firmy: Microsoft oraz IBM. Microsoft miał lepszej jakości sprzęt po niższych cenach. W tej sytuacji IBM wydawał się skazany na przegraną. Do takiej sytuacji jednak nigdy nie doszło. Zarząd IBM zdał sobie sprawę, że nie wygra z Microsoftem, konkurując za pomocą ceny czy jakości. Skupił się więc na wykorzystaniu słabego punktu Microsoftu, jakim była obsługa posprzedażowa klienta.

W chwili gdy dochodziło do usterki sprzętu w jakiejś firmie, IBM natychmiast wysyłał do niej zespoły ekspertów, którzy w sposób błyskawiczny ją usuwali, przywracając sprawność systemu. Położono na to ogromny nacisk. Klient miał mieć pewność, że kupując sprzęt IBM, będzie miał gwarancję płynności pracy. Strategia ta okazała się niezwykle skuteczna. IBM zasłynął na całym świecie jako firma, która może nie oferuje najniższych cen i najlepszego sprzętu, ale ma za to rewelacyjną obsługę klienta. Banki oraz inne wielkie instytucje bardzo doceniły ten aspekt przewagi konkurencyjnej IBM".
- fragment z książki "Zwycięska przewaga w biznesie"


Wydawca Złote Myśli

Księgarnia Złote Myśli


Pobierz - download darmowe fragmenty lub 
e-Book Zwycięska przewaga w biznesie wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty