NO PAPER prezentuje darmowy eBook pdf ;
Anna Grabka
Zmotywuj pracownika
ePoradnik
iBook
Jak przyciągać klientów i budować pozytywny wizerunek firmy?
Odpowiedź na to pytanie jest prosta: sprawić, aby ludzie, których zatrudniasz lubili swoją pracę. Wtedy nie tylko będą szczęśliwsi, ale będą ją także lepiej wykonywać. Ta prosta zasada jest zbyt często zaniedbywana przez pracodawców, co sprawia, że w naszym otoczeniu więcej jest osób, którzy pracę traktują jak niezbędny przymus, czując się w niej przygnębionym i niedocenianym. Bezpośrednio przekłada się to na jej efekty. W większości przypadków odpowiedzialny jesteś za to Ty - pracodawca, szef, kierownik.
Klienci widzą, jak traktowany jest pracownik.
Firma, której pracownicy są źle traktowani jest bardzo negatywnie postrzegana przez klientów, którzy są bardzo spostrzegawczy. Krytyczne opinie rozprzestrzeniają się, w przeciwieństwie do opinii przychylnych, z prędkością światła. Klient zobaczy sfrustrowanego pracownika firmy, opowie o tym rodzinie, rodzina znajomym - i już tworzony jest łańcuch negatywnej aury, nad którą bardzo trudno jest później zapanować. Warto od samego początku zadbać o to, aby u źródła firmy panowała odpowiednia atmosfera.
Wydawca ; Złote Myśli
Ilość stron ; 30
Księgarnia Złote Myśli
Pobierz darmowy eBook Zmotywuj pracownika wprost na Twój komputer, komórkę lub e-czytnik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz