NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

środa, 31 marca 2010

Mateusz Karbowski - Sztuka spania i wstawania


NO PAPER prezentuje eBook pdf ;

Mateusz Karbowski

Sztuka spania i wstawania


Poradnik

iBook


To pierwsza w Polsce książka rozwiewająca mity na temat tego,

ile snu właściwie potrzebujesz.

To tylko niektóre elementy, na które może mieć wpływ niepublikowana dotychczas w Polsce wiedza zawarta w publikacji "Sztuka spania i wstawania". Tak naprawdę trudno znaleźć człowieka, który nie znalazłby w tej książce informacji, które w ogóle go nie dotyczą. Wiesz, dlaczego tak sądzę? Jeżeli chodzi o kwestię snu i jego wpływu na nasz życiowy sukces, każdy bez wyjątku zalicza się do jednej z poniższych grup:

Grupa #1 Ranne ptaszki... zmęczone przez cały dzień. Ta grupa co prawda zyskuje dziennie więcej czasu, gdyż jej przedstawiciele zrywają się z samego rana i konsekwentnie realizują swoje cele. Robią to jednak kosztem zmęczenia i braku energii. Te osoby także ciągle powtarzają "nie mam czasu".

Grupa #2 Osoby, które mają potężny problem ze wstawaniem. Ta grupa wyróżnia się tym, że mimo szczerych chęci i postanowień, nie może wstać o zaplanowanej godzinie. Nawet jeżeli uda im się obudzić o 6 rano, to i tak przez następną godzinę ukrywają się pod kołdrą, przestawiając nerwowo budzik. Te osoby często się spóźniają i ciągle czują się niewyspane.

Jak zmniejszyć długość snu z 11 na 6 godzin dziennie i zyskać rocznie 60 dni życia?

Nadawca: Mateusz Karbowski
Odbiorca:
Wszystkie osoby, które chcą mieć więcej czasu na realizację swoich celów.

Nie wiem, ile godzin spędzasz w łóżku. Ostatnimi czasy coraz częściej spotykam osoby w wieku 20 lat, które kiedy poproszę je o zsumowanie czasu spędzonego na spaniu, drzemaniu czy po prostu trwaniu w pościeli lub pod kocem, podają liczbę 10 godzin! Tobie też szczęka opadła? Nie? To uświadom sobie, że ja żyję 60 dni dłużej w ciągu roku od tego człowieka. Teraz opadła? No właśnie.

Śpię 6 godzin. Mam 4 godziny dziennie życia więcej od tej osoby. W skali roku to już 60 dni.
Te 60 dni pozwoliłoby Ci zająć się tym, czym chcesz i na co „nie masz czasu”.

Będę z Tobą zupełnie szczery. Gdy uczyłem się na piątym roku studiów, spałem różnie, z reguły od 2. w nocy do 11. Mimo dziewięciu godzin snu byłem wiecznie niewyspany. Często ucinałem sobie jeszcze dwugodzinną drzemkę po obiedzie.Cóż, przeszłości nie zmienię – mogę tylko cieszyć się, że zakończyłem ten długi okres, w którym marnowałem mnóstwo czasu. Co było momentem przełomowym? Po prostu podjęcie decyzji. Miałem tego dość. Na początku byłem przekonany, że może śpię za mało. Może nie wysypiam się, bo jestem zapracowany, a może, co gorsza – mam depresję. Im bardziej się tym interesowałem i zgłębiałem działanie systemu, jakim jest sen i co reguluje rytm snu oraz czuwania, tym bardziej przekonywałem się, że wszystkie moje przemyślenia to mity i bzdury. Mam nadzieję, że w tej publikacji udowodnię Ci to i wytłumaczę, jak prostymi sposobami radykalnie zmienić swój sen.

Wydawca ; Złote Myśli

Ilość stron ; 115

Księgarnia Złote Myśli

Pobierz darmowe fragmenty lub eBook Sztuka spania i wstawania wprost na Twój komputer, komórkę lub e-czytnik.

Dostępna wersja drukowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty