
NO PAPER prezentuje e-Book pdf ;
Ewa Zalewska-Greloch
Reklama w Internecie - polski punkt widzenia
Biznes
Fragment
Reklama stała się tematem popularnym. Pisze się o niej dużo. Poddawane są szczegółowej analizie poszczególne rodzaje reklam, jak telewizyjna, prasowa i radiowa. Wciąż niewiele się jednak pisze o reklamie zewnętrznej, zwanej też outdoor i internetowej, nazywanej reklamą on-line. Oba typy powstały w Polsce stosunkowo niedawno i tym zapewne można tłumaczyć przewagę prac badawczych o reklamach w tradycyjnych mediach.
Wydawca ; Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Wielkość pliku ; 86 KB
Księgarnia ; bezkartek.pl
Pobierz darmowe fragmenty lub e-Book Reklama w Internecie - polski punkt widzenia wprost na Twój komputer, komórkę lub dowolny czytnik e-ink.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz