NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

wtorek, 8 grudnia 2009

Hubert Dudek - 3 kroki do wolności finansowej


NO PAPER prezentuje eBook pdf ;

Hubert Dudek

3 kroki do wolności finansowej

Poradnik

(...) jest wiele publikacji, które mają na celu nauczyć Cię zarządzać czasem lub uczą marketingu internetowego. Ale jak dużo jest publikacji, które przedstawiają pełny zarys tego, co robić po kolei, aby osiągnąć sukces? Ta publikacja to pewna instrukcja, która pomoże Ci zrozumieć, jakie kroki musisz wykonać, aby szybciej osiągnąć swój sukces.
- Hubert Dudek, autor książki "3 kroki do wolności finansowej"


List od autora:

Drogi Czytelniku. Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak bardzo możesz zmienić swoje życie? Czy wiesz, że prawdziwy przełom następuje w Twoim umyśle i nastawieniu? Pozwól, że krótko przedstawię Ci moją historię. Będąc młodym człowiekiem, zauważyłem, że życie nie do końca jest takie, jak uczą nas w szkołach. Już wtedy próbowano mnie przekonać, że edukacja jest najważniejsza, że mając wykształcenie, zdobędę lepszą pracę. Po ukończeniu szkoły średniej okazało się, że jest zupełnie inaczej, myślałem sobie: "Super, skończę szkołę, pójdę do pracy i zacznę zarabiać pieniądze". Niestety rzeczywistość spowodowała, że jako młody człowiek byłem załamany faktem, że nawet mając ambicje i chęci do pracy, trudno osiągnąć sukces taki, jakiego by się oczekiwało.

Rozpocząłem studia, gdyż uważałem, że to one pomogą mi w życiu, że pracodawca spojrzy na mnie innymi oczami. Znów się myliłem. Skończyłem pierwszy rok i właśnie zaczynałem drugi, niestety okazało się, że dla mojego pracodawcy moje studia to tylko problem. Czy zatem edukacja jest zbędna? Nie, wręcz przeciwnie, do osiągnięcia sukcesu edukacja jest bardzo potrzebna. Ale nie taka, jaką znamy ze szkoły. Potrzebna jest edukacja finansowa, która uczy nas, jak zarządzać mądrze naszymi pieniędzmi.

Może się okazać, że aby osiągnąć finansową wolność, musisz cofnąć się i przemyśleć jeszcze raz swoje działania lub funkcjonujący już biznes. Być może zrozumiesz, że nie idziesz właściwą drogą i zamiast podróżowania po świecie, zdobywania wymarzonych samochodów, pojawia się w kółko pytanie:

Dlaczego ja nie zarabiam?
Te trzy kroki tworzą genialną formułę sukcesu, ale niestety potrzebują Twojej aktywności. Jeżeli jesteś w stanie to zaakceptować, wtedy wolność finansowa może stać się także Twoim udziałem.

Wydawca ; Złote Myśli

Pobierz darmowe fragmenty lub eBook 3 kroki do wolności finansowej wprost na Twój komputer, komórkę lub dowolny czytnik e-paper.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty