Dev Ramtal, Adrian Dobre
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
Poradnik
iBook
Zrób sobie AudioBooka, pobierz - download IVONA Reader
Sprawdź PROMOCJE
Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:
- wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji
- symulowania uderzeń, odbić i zderzeń
- wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów
Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!
Ilość stron; 536
Księgarnia ebookpoint
Czytaj spis treści lub
pobierz - download eBook ePub, PDF, Mobi Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash wprost na Twój komputer, komórkę lub e-Czytnik
albo Zrób sobie prezent i zostań własnym szefem
Wyślij na Kindle
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz