NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

niedziela, 16 maja 2010

Damian Gastół - Daytrading - Genialne metody na duże zyski


NO PAPER prezentuje eBook pdf ;

Damian Gastół

Daytrading - Genialne metody na duże zyski


Poradnik

Finanse


iBook

Cześć

Jak zapewne wiesz, jestem człowiekiem który od dawna próbuje różnych form inwestycji na rynku polskim. Efekty były różne, teraz po wielu latach doszedłem do własnych wniosków, spostrzeżeń a giełda w tej chwili jest znaczącą częścią mojego dochodu. Dziennie średnio zarabiam 1000-1500zł na obrocie akcjami - to kwota czystego zysku, po odliczeniu prowizji i innych opłata.

Zaczynałem od 100zł i bardzo szybko je pomnożyłem. Uważam, że inwestować na giełdzie może każdy, ważne tylko aby posiadał sprawdzone i przetestowane techniki gry.

Moim celem jest pomóc ludziom, którzy chcą inwestować swoje oszczędności na giełdzie papierów wartościowych; chcę podzielić się z nimi wiedzą dzięki której uchronią się od dużych strat i będą w stanie wypracować większe zyski.

Mój e-book skierowany jest do każdego; przedstawiam prostym i przystępnym językiem zasady działania giełdy, piszę o tym jak i od czego zacząć inwestowanie oraz zdradzam kilka swoich technik, które w tej chwili dają mi pokaźne zyski.

W e-booku omawiam trzy autorskie techniki, każda z nich spokojnie przynosi ponad 10% dziennie zysku.


Jest jednak jeden minus - musisz poświęcić kilka dni na zapoznanie się z tą wiedzą i wypróbowanie jej wirtualnie.

E-book, to kompletna wiedza która pozwala z dnia na dzień zaistnieć na giełdzie i zarabiać.

Niniejszy e-book jest wyłącznie mojego autorstwa, chroniony jest prawem autorskim a o jego legalności i profesjonalizmie zaświadcza fakt iż jest zarejestrowany w Bibliotece Narodowej i nadano mu numer ISBN.
Jeśli chcesz się przekonać o poziomie mojej wiedzy, zajrzyj na mój oficjalny blog Inwestorzy Online.




Życzę wysokich zysków

Damian Gastół

Wydawca ; Damian Gastół

Księgarnia ; Ekademia.pl

Czytaj darmowe fragmenty lub zamów eBook Daytrading - Genialne metody na duże zyski wprost na Twój komputer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty