NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

wtorek, 24 listopada 2009

Zbigniew Ryżak - Efekt jo-jo w motywacji


NO PAPER prezentuje eBook pdf ;

Zbigniew Ryżak

Efekt jo-jo w motywacji

Poradnik

Efekt jo-jo kojarzy się przede wszystkim z odchudzaniem. Objawia się on tym, że nawet gdy udaje nam się schudnąć, to po jakimś czasie wracamy do poprzedniej wagi, a nawet jeszcze bardziej tyjmy... i tak w kółko. To samo zjawisko można zaobserwować w MOTYWACJI. Mało tego – to właśnie efekt jo-jo w motywacji jest prawdopodobnie przyczyną problemów z odchudzaniem. Jeśli spada nam motywacja do działania, to skutki są widoczne niemal natychmiast. Czy to będzie odchudzanie, czy efekty pracy, nauki...

Zbigniew Ryżak jest psychologiem, skończył Uniwersytet Jagielloński. Podczas studiów, pod kierunkiem profesora Zbigniewa Nęckiego, zajmował się postawami społecznymi.

Od: Zbigniew Ryżak
Do: osoby, które zauważają u siebie efekt jo-jo

Psychologią zająłem się na poważnie dwadzieścia jeden lat temu, gdy zdałem na studia psychologiczne. Przez te lata przebrnąłem przez tysiące tomów (naukowych i
mniej naukowych), słuchałem i rozmawiałem z setkami psychologów, brałem udział w wielu szkoleniach. Ciągle szukałem jakiejś metody sprawiania, by ludzie byli jeszcze bardziej skuteczni. By szybciej i pewniej osiągali sukcesy i realizowali swoje plany.

Wiele razy miałem poczucie, że wreszcie poznałem najbardziej skuteczną metodę. Gdy szkoliłem się w ośrodku Gestalt, byłem zafascynowany Gestaltem i pracą z ciałem. Potem z wypiekami na twarzy jeździłem na warsztaty psychologii zorientowanej na proces. Byłem zafascynowany hipnozą i Miltonem Ericksonem. Byłem fanem NLP i wszystkiego, co wiąże się z „Prawem Przyciągania”.

Ale ciągle czułem, że każda z tych metod jest tylko częściowo skuteczna. Owszem, ma zalety, ale jej efekty uboczne są na tyle mocne, że po pierwszym zachwycie często zostawia człowieka w gorszym stanie, niż był na początku.

W środku rodziła się moja własna wiedza. Nie podręcznikowa ani szkoleniowa. Z własnych doświadczeń, eksperymentów i prób wyłaniały się jej najważniejsze zasady. Po kilkunastu latach poszukiwań umiałem coraz więcej. Jedną z prostych zasad była odwaga. Każdy z nas cierpi na wiele lęków i obaw. Próby ich ukrywania, przepracowywania czy budowania nowych nawyków są mało skuteczne. Dopóki nie nauczymy się stawiać im czoła, lęki rządzą nami. Zanim zechcesz coś zrobić z nieprzyjemnym uczuciem, musisz się nauczyć w spokoju go doświadczać. Stosując tę zasadę, byłem zaskoczony jej skutecznością. Dzięki niej nauczyłem się stopniowo przestawać skupiać na sobie i swoich odczuciach, a zamiast tego nawiązywać lepszy kontakt z rzeczywistością.

Wydawca ; Złote Myśli

Ilość stron ; 236

Pobierz darmowy fragment lub eBook Efekt jo-jo w motywacji wprost na Twój komputer, komórkę lub dowolny czytnik e-paper. Dostępna wersja drukowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty