NO PAPER - eBooki z lepszej półki

NO PAPER - bez papieru przyszłość, a właściwie teraźniejszość rynku wydawniczego. Publikacje cyfrowe zdobywają serca czytelników. Łatwość czytania, szybki dostęp i sposób przechowywania dają istotną przewagę nad wydaniami papierowymi. NO PAPER zachowuje naszą piękną, niepowtarzalną przyrodę budując cywilizację opartą na wiedzy.

niedziela, 4 października 2009

Joe Vitale - Hipnotyczny Marketing


NO PAPER prezentuje eBook pdf ;

Joe Vitale

Hipnotyczny Marketing

Poradnik

”Hipnotyczny Marketing” jest już dostępny.

Ale zanim go zamówisz, pozwól, że przedstawię Ci trójstopniową strategię marketingową załączoną w tej książce, która znacznie różni się od wszystkiego co do tej pory widziałeś – kiedykolwiek.

1. “E-DR Publicity”.

Tradycyjne publicity (czyli zdobywanie rozgłosu w mediach) jest egocentryczne. Twoje imię trafia do gazety albo wspomina się o Tobie w telewizji.

I co z tego?

To rzadko przekłada się na sprzedaż.

Mój system “E-DR Publicity” to zdobywanie rozgłosu, który sprawia, że ludzie podejmują akcję, od razu.

Sprawia, że oni robią to, czego od nich oczekujesz.

Prawie nikt żywy w dzisiejszych czasach nie wie, jak tworzyć tego typu rozgłos.

Ja wiem.

W mojej nowej książce mówię o mężczyźnie, który będąc bez pieniędzy stworzył nowy biznes, który zyskał ogólnokrajowy rozgłos – i uczynił go bogaczem.

Ty też możesz to zrobić. Możesz wykorzystać E-DR Publicity za grosze – a często wręcz za darmo.

2. Strony WWW generujące reakcję.

Są dwa rodzaje stron internetowych, które działają: Napędzane przez informację -- i napędzane przez bezpośrednią sprzedaż.

Mocno uderzające strony takie jak te, promujące moje książki, dążą do sprzedaży – i robią to efektywnie.

W mojej książce odkrywam strony, które zarabiają – i pokazuję Ci jak kreować swoje własne - opierając się na mało znanych zasadach.

To tak naprawdę bardzo proste – kiedy już znasz sekrety, jak to się robi.

3. Hipnotyczne E-maile.

Legendarny marketer Jay Abraham i ja rozmawialiśmy kiedyś o wiadomościach e-mail jako o słabo wykorzystywanym, ale o ogromnym potencjale narzędziu marketingowym.

Wysyłałem emaile, które generowały zysk na poziomie 21 500 $ w mniej niż tydzień.

W mojej nowej książce zobaczysz moje emaile – jak również maile od tych, którzy zarobili grube dolary dzięki tylko i wyłącznie wiadomościom email.

Tak długo jak długo masz konto w banku, możesz to zrobić. Koszt jest zerowy. Zwrot może być oszałamiający.

Czy dostrzegasz już różnicę?

Kiedy większość ludzi w marketingu będzie próbowała sprzedawać Ci książki, magazyny, programy, szkolenia czy cokolwiek innego, rzadko kiedy dadzą Ci kompletny system.

Nie mogą. To by wyłączyło ich z biznesu. Zbankrutowaliby.

A co ze mną?

Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym.

Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety, do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa.

Nie będziesz mi musiał płacić 25 000 $ za nie.

Ani 2 500 $.

Ani nawet 100 $.

W dodatku otrzymasz również kilka darmowych bonusów, kiedy zamówisz Hipnotyczny Marketing. Zdumieją Cię one swoimi niesamowitymi poradami. Dostaniesz wszystko w plikach PDF, abyś mógł przeczytać na komputerze, lub wydrukować i czytać na łóżku, w ogrodzie lub na plaży.

Ogółem, to może być najlepszy deal XXI wieku.

W tym momencie, decyzja należy do Ciebie.

Jeśli kupisz tę książkę, świetnie. Zarobię wystarczająco dużo pieniędzy, aby dawać na wartościowe cele, poczuję się dobrze z tym, Złote Myśli zarobią trochę pieniędzy za promocję książki, a Ty skorzystasz poznając najskuteczniejszy system marketingowy wszechczasów.

Ostatecznie, Twój sukces nie zależy głównie od zewnętrznych czynników.

Zależy głównie od Ciebie.

Hipnotyczny marketing wskazuje Ci drogę.

Jesteś gotowy ją obrać?

Pozdrawiam serdecznie,
Joe Vitale
Joe Vitale, Pierwszy Hipnotyczny Marketer Świata


Wydawca ; Złote Myśli

Ilość stron ; 225

Pobierz darmowy fragment lub eBook
Hipnotyczny marketing wprost na Twój komputer, komórkę lub dowolny czytnik e-paper. Dostępna wersja papierowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od stresu do głębokiego relaksu w 9 minut - nagranie audio
Trening autogenny Schultza
Jak bardzo głęboki relaks można osiągnąć w zaledwie kilkanaście minut?
Trening autogenny Schultza - skuteczna i przebadana metoda - od stresu do głębokiego relaksu w kilka chwil.
Kliknij tu aby zobaczyć i pobrać teraz

BESTSELLER DNIA

e-czytnik Vedia K10

Kobo eReader

Kobo Touch

Wyluzuj

Polskie eBooki Kindle

e-Czytnik

wydawnictwa cyfrowe zapisz się teraz

e-Czytniki

Mariusz Zielke - pisarz nieśmiertelnej nadziei - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

Klasyka - eBook ePub

GPW Zestaw Inwestora

GPW Zestaw Inwestora

Katarzyna Berenika Miszczuk - Młoda Wilczyca literatury - wywiad ( fot. © Julia Karwan-Jastrzębska )

Tu podaj tekst alternatywny

Ewa Stachniak - Historia z ludzką twarzą - wywiad

Tu podaj tekst alternatywny

NOOK

Barnes & Noble

Popularne posty